понеділок, 5 лютого 2018 р.

Ігри на занятті гуртка англійської мови

Гра пробуджує інтерес і активність дітей, дає їм можливість проявити себе в цікавій для них діяльності, сприяє більш швидкому і надійному запам’ятовуванню іншомовних слів та речень, особливо, якщо знання цього матеріалу є обов’язковою умовою активної участі, а в кожних випадках – обов’язковою умовою виграшу. Гра – це певна ситуація, яка багаторазово повторюється, і кожен раз у новому варіанті. У ході гри виникає змагання. Бажання перемогти мобілізує думку гравців.Проведення уроків іноземної мови з використанням ігрового матеріалу активізує дітей, сприяє досягненню високої результативності знань та виховує любов до англійської мови. В молодшому шкільному віці, коли лише починається вивчення іноземної мови, властива рання форма ведучої діяльності. Цією формою якраз являється рольова гра. Перехід від однієї ведучої діяльності до другої проходить у формі взаємодії старих і нових способів у поведінці. З усього цього розмаїття розкриття поняття гри педагогами, психологами різних наукових шкіл можна виділити ряд загальних положень:
1.   Гра виступає самостійним видом розвиваючої діяльності дітей різного віку.
2.   Гра для дітей є вільною формою діяльності, у якій усвідомлюється, вивчається навколишній світ, відкривається широкий простір для власної творчості, активності самопізнання, самовираження.
3.   Гра – перша ступінь діяльності дитини, споконвічна школа його поведінки, нормативна і рівноправна діяльність молодших школярів, підлітків, юнацтва, що змінюють свої цілі в міру дорослішання.
4.   Гра є практикою розвитку. Діти грають, тому що розвиваються, і розвиваються тому, що грають.
5.   Гра – воля саморозкриття, саморозвитку з опорою на підсвідомість, розум і творчість.

6.   Гра – головна сфера спілкування дітей; у них зважуються проблеми міжособистісних відносин, здобувається досвід взаємин людей.

Гра «Зіпсований телефон»
Діти діляться на дві команди. Капітану першої команди вчитель на вушко каже слово англійською мовою, цей учасник каже це слово наступному. І так по черзі. Якщо останній учасник почув правильне слово то команда отримує 1 бал. Потім продовжує грати наступна команда.


Гра «Два кубики»
.Діти діляться на дві команди. Кожній команді дається   по два кубіки , де написано цифри. Кожна команда кидає по два кубіки і називає цифри англійською мовою , які там випали. Перемогла та команда , яка правильніше називала цифри.      

                                                  

 Гра «Кольори та звірі»
З групи обирається одна дитина. Їй на очі зав’язують  шарфик та ставлять маску якоїсь вивченої тваринки. За допомогою питаня, які вимагають відповіді «так» або «ні» дитина повинна відгадати тваринку , назвати її та її колір  англійською мовою.


Гра «Доторкнись до кольору»

Керівник гуртка називає кольори англійською мовою. Завдання дітей доторкнутися до предметів , які містять ці кольори.

 Гра «Рухи»
Керівник називає рухи англійською мовою(плавати, бігати, стрибати, ставати, сідати, вилазити, літати) а діти повинні їх виконувати.

Гра «Крок-слово»
Обирається 3 дітей і вони стоять в одній шерензі. Їх завдання – по черзі називати англійське слово і робити крок вперед. Хто буде попереду – той переміг.

Гра «Blind man». Діти стають у коло а ведучий одному учаснику зав’язує  очі . Діти промовляють віршик і учасник в центрі кола починає ловити діток. Кого зловлять, той стає у центр і стає «сліпим чоловіком».
                                                                 Blind man, Blind man
                                                                    Can you see me
                                                                  Turn around three times

                                                                   And try to catch me.





Немає коментарів:

Дописати коментар